fredag 26 juni 2009

Idiotiska pojkar

Idag, nu på morgonen, tittade jag snabbt i tidning, jp då. Då läste jag bland annat att några små pojkar, hur dom nu vet det, har petat på sköldpaddorna i rosariet och lagt dem på rygg. Om det skulle hända igen måste dom avlivna sköldpaddorna för att djuren inte ska behöva utsättas för djurplågeri. Skulle ajg se dom pojkarna göra det med de stackars små slökdpaddorna så skulle jag slå dom! Nej, det skulle jag inte sådan är jag inte. Men jag skulle känan för att göra det. Skulle aldrig bli kompis med dom pojkarna. Utskällning skulle dom ha, en ordenlig sådan.

Läste också att Michael Jackson hade dött. Det kändes konstigt. Men han var väl lite konstig. Hur som helst ska jag ladda inför stranden med att äta frukost nu! Ha en bra solig dag

Inga kommentarer: