söndag 7 juni 2009

lugg igen, gött!

Idag ska jag gå och rösta. Väldigt vuxet, mitt andra vuxenpoäng där kanske? Mitt första vuxenpoäng var ju körkortet. Mamma och nalle puh är även lite sjuka så om mamma inte orkar ska jag även åka och handla och så tänkte jag laga mat. Inte värt att dom lagar mat och smittar ner mig med. Nene!! Passade även på att städa till lite i mitt rum idag. Jag städar aldrig klart dock, vilket inte är bra. Men fått bort 4 skokartonger och lagt undan den stora högen med olika kataloger och grejer som jag fått under året inför att välja högskola. Lite dammsugning på detta så blir det nog kanon. Har även klippt av min lugg idag. Nu har jag min sköna hellugg igen. Fina grejer det. Lite svårt att klippa luggen med IKEA-sax framför badrumsspegeln dock. Kan inte påstå att den är jämn och fin, men den ser fin ut på långt håll. Hahh. I eftermiddag ska jag åka till Christopher om han hör av sig. Hoppas han gör det. Hej så länge

Inga kommentarer: