fredag 5 juni 2009

Fredag

Sitter här vid datorn. Jag är trött, hungrig och har ont i axlarna. Kanske bäst att göra lite mat snart då så man slutar vara hungrig. Meen vet inte vad jag ska laga för mat idag. Är också väldigt klyven. Några i klassen skulle träffas hos Richard idag, vilket brukar vara lugnt och trevligt. Men jag är väldigt trött och känner för att slappa hemma. Men när jag tänker att jag ska göra det känner jag för att hänga med mina kompisar. Sen när jag tänker på det så känner jag för att ligga typ ensam och titta på tv. Vad gör man i dessa jobbiga situationer? säg det..skiter i allt och åker och våldgästar Christopher? Hade varit skönt. Att ligga och slappa i Christophers armar. Är lite Christopher-sjuk dessa dagar. Han skämde bort mig så förra veckan med att vara hos mig nästan varje dag. Nemen får väl se hur kvällen slutar. Klassen behöver itne sluta umgås för att skolan tar slut, hoppas jag inte i alla fall.. Som vanligt har ajg precis skrivit en ganska osammanhängande och tråkig text, men att läsa är frvilligt;) pusspuss

Inga kommentarer: