söndag 28 juni 2009

Strand, och sjö och utsikt och pojkvän

Idag var jag på stranden vid 10.00 med syrran. Vid två-tiden åkte vi hem och åt lite mat. Därefter återvände jag till stranden och Joel kom dit med två solstolar. Där stannade jag sedan till fem-tiden och det var väldigt skönt, i alla fall när man badat. Då är det lagom varmt. Jag har bränt mig i hårbotten, det svider lite..

Vid sex-tiden kom mamma och nalle puh hem från rhodos. Jag fick toblerone, skor och parfym. Bra grejer det. Kvällen spenderade jag sen med Sophia och Elin. Vi åkte till västersjön och njöt av jordgubbarnas härliga, somriga smak. Vi tog oss även ett härligt dopp i den blanka lilla sjön och såg när solen började gå ner. Det blev lite kallt sen så vi drog vidare. Vi kunde inte skiljas åt än riktigt så vi åkte till huskvarna, utsikten. Sophia blev överväldigad av vad fint det var och vad mycket man såg. Det var fint och man såg mycket. Vi tog massa kort. Eller mest Elin, och Sophia med. Jag hade ingen kamera med så jag har inte tagit några kort alls. Det var en trevligt kväll i alla fall.

Elin är fotograf då

Nu saknar jag Christopher lite. Vet inte vad han gör riktigt. Han raidar inte? Det är söndag och han har datorn hos sin kusin. Han raidar inte? Han är itne ens där. Jag är förvånad. Dessutom är det vår 3 år och 5 månaders dag idag. Han kanske leker med hunden? Skulle jag med gjort. Ne nu är jag förbannat trött. Hej

uppdatering på att Christopher visst spelar. Så ingen blir orolig! puss

Inga kommentarer: