lördag 27 juni 2009

Syster hemma, Christopher borta

Idag har jag i alla fall fått vara på stranden i några timmar. Vid 13-tiden skulle jag hämta min syster på stationen så vi såg till att vara där vid 10.00 ungefär. Idag var det rätt blåsigt men ändå väldigt gött. Efter att jag sedan hämtat syrran körde jag hem Christopher till bankeryd. Jag var hemma hos honom där för andra gången, i bankeryd då. Hans mammas familj hade precis köpt en liten hundvalp. Träffade den bara lite hastigt men den var väldigt söt. Nu har jag en väldigt bra anledning till att vilja åka dit. Känner även nu efter sådär snart tre och ett halvt år så kanske det är på tiden att lära känna christophers mamma med familj lite mera. Det vore trevligt. Saknar christopher lite granna nu. Var skönt att ha han här, även fast han bara spelade dator ibland..
Under eftermiddagen var jag och sandra på a6. Vi shoppade loss. Jag köpte en dyr klänning och ett par svarta skor på h&m. Nöjd med köpen, mindre nöjd med pengaförlusten. annars har vi bakat muffins och lekt i trädgården med hundarna. Myran älskar att visa hur bra hon är på slalom. Det kanske man ska lära Christophers nya hund? Då får jag allt vara där mycket. haha! Neh men trevligt. Nu färgar vi Sandras hår och snart ska hon klippa av mitt hår, speciellt luggen. Kalas!

Inga kommentarer: