torsdag 18 juni 2009

Friskis igen!

Idag har jag sovit länge som vanligt. Det är så man gör när man har sommarlov, sover länge. Jag passar på nu när jag kan, för sen, vecka 28, så börjar jag jobba. Förutom att sova länge så har jag faktiskt varit ute i trädgården med Loppan och övat lite agility. Loppan var inte så intresserad idag och vill helst gå in. Men slalom gjorde hon jättefint ändå, även om det krävs en hel del övning kvar men det blir kul.

Loppan och Yra leker i trädgården, söööta hundar! Elins bild är det.

Idag har jag också gjort något nyttigt, nämligen varit och tränat på friskis med Anders. Det var ju ett tag sen jag var och tränade nu, men det var skönt att äntligen göra det igen. Var väl inte full fokus men jag blev ändå trött i musklerna och svettig efter 10 minuter på trampmaskinen. Efter träningen kunde vi inte motstå att ta en glass i solen på piren. Det var gott och skönt att sitta där. Vr väldigt lockande att hoppa i vattnet som var så klart så!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag kanske kommer på något. Imorgon är det midsommar och jag har inga planer? Hm, får se vad som händer. hej så länge

Inga kommentarer: