lördag 13 juni 2009

Student!

Nu har jag tagit studenten. Det var en superbra dag rakt igenom. Upp vid 5 tiden, fixa sig och sen kom klassen. På grund av regnet fick vi ju vara inne men det funkade det med. En god frukost med champagne. Jag drack nästan ingen champagne. Gillar inte champagne speciellt mycket i vanliga fall, och speciellt inte klockan 6 på morgonen. Fy. I skolan var jag rätt trött hela tiden, men det var roligt ändåså. Vi sprang ut, jag fick saker runt min hals och vi åkte flak. På flaket stod jag vid björkgrenarna och min mössa blev lite brun.. Men vad gör det, ska inte använda den någon mer gång inte! Därefter blev det en mottagning hemma hos mig där alla satt och väntade. De såg otorligt uttråkade ut när jag kom, hah. Det var gott och trevligt och mysigt. Tiden gick snabbare än jag trodde och helt plötsligt var jag och Elin på väg ner till stan i Joels bil. Vi gick dirket till studentfesten där vi hängde med klassen mest. Det var en väldigt lyckad fest! En stund efter 1 tiden drog vi därifrån och jag hade sjukt ont i fötterna efter att ha sprungit runt i mina 12 cm:s klackar i några timmar. Kunde knappt gå. En sväng till kebabbaren där några tog sin en nattlig måltid innan vi åkte hem. Sen blev det bussen och jag sprang hem från busshållplatsen, i mina klackar, till Christopher som väntade i mitt rum. Han gjorde dagen fulländad med att ha tänt alla ljus i mitt rum och ordnat en liten picknick på mitt golv. Världens bästa bästa bästa! Idag är jag lite trött men annars mår jag kanon. Jag önskar att jag kunde få ta studenten en eller kanske två gånger till för det var superduper kul!! Vill också få hänga med min klass mer, kommer sakna alla på ett eller annat sätt! Men nu är jag rätt trött och uttråkad och imon ska jag jobba.. Så äre med det. tur att elin ska det med, gör saken mindre tråkig! Hör av er alla mina vänner i sommar för ananrs kommer jag bli uttråkad!

Inga kommentarer: