tisdag 16 juni 2009

arg, sur och ledsen

Idag är en mindre bra dag. Christopher är här och vi har inte gjort ett skit idag. Svintråkigt och jag har varit extremt rastlös hela dagen. Christopher däremot roar sig med att titta på tv. Tråkiga saker på tv. Eftersom jag inte har något bättre förslag på vad vi skulle kunna göra, så fortsätter han att titta på tv medan jag blir ännu mer frustrerad. Tre gånger under dagen har jag börjat gråta för att jag slagit mig. Gick in med foten i något hårt och loppan ställde sig på mig och nöp min hud på armen. Ingen bra dag inte. Inga bullar blev det heller, varken jag eller Christopher var nog inte särskilt peppa på det tillslut. Sur på allt och alla är jag nu med så ska nog ta christopher och sätta han i min bil och åka någonstans. Om jag nu lyckas få han att gå med på det.

Känns bra att jag efter sådär 4 dagars ledighet nästan spårar ur för att jag inte har något att göra, när jag faktsikt har min pojkvän här. Var är solen? Solen kan rädda mig. Ne, imon blir nog en helt otrligt bra dag. Ser framemot den. Hejdå

Inga kommentarer: