torsdag 11 juni 2009

Städa och baka, jippie

Yes. Nu börjar jag bli lite piggare. Idag ska jag hjälpa till att städa, baka kladdkaka och.. ja det var väl det. Men det är rätt tråkigt, speciellt en dag som denna då jag är rätt trött. Har dessutom väldigt ont i ryggen på ett visst ställe. Bara när man rör sig på vissa sätt och så. Undra vad ajg gjorde igår för att det skulle bli så? Sträkt en ryggmuskel eller nått kanske? Ne ska inte uttala mig. Jag har ingen aning om hur det känns när man har sträckt en muskel. Lite tidigare idag när jag skulle städa lite tänkte jag, så mådde jag lite illa. Skulle lägga mig och slappa lite i soffan då tänkte jag. Så kommer jag in i vardagsrummet och ser en mysig lite spy på golvet. Jag har inte mycket att välja på än att torka upp det. Fy va äckligt det va! Inte första spyan jag har plockat upp efter mina hundarna men det var ju väldigt opassande av henne att gå och spy idag.. För att få bort mina kväljningskänslor la jag mig i sängen och tittade i taket. Jag tänkte: jag måste tänka på något ritkigt gott, något gott ätbart. Jag tänkte på makaroner och köttfärsås! Oh vad gott det är. Om jag flyttar ihop med Christopher kommer vi föräta oss på det. Älskar det. Sjukt hungirg är jag med nu, och sugen på makaroner och köttfärsås. Men åt det igår, och i förrgår. Kan inte med att laga det idag igen. Fast kanske? är så sjukt hungrig.. Vi får väl se.

Imon blir det studenten. Jisses..

Inga kommentarer: