tisdag 30 juni 2009

Twilight

Ooohhh. Helt besatt av att se twilight nu. Inte för att det är en "snygg" kille som spelar en av huvudrollerna. Nej, jag har ju läst två böcker som jag blev beroende av den senaste veckan. Så igår insåg jag att twilight är dom böckerna i filmform. Eller om det är en bok eller hur det nu är. Men först ska jag läsa ut alla fyra böcker, köpte den tredje idag. Ohoo, Edward är ju inte alls snygg. Inte så som han är i boken i alla fall. I boken är han bländade och klittrar som diamanter(i solen), men i verkligheten, eller ja i filmen då, tycker jag mest han är en vanlig kille som väl ser bra ut. Det är en skillnad på att se bra ut och vara blänande snygg, faktiskt. Jaja, det gör inget. Dom kunde väl inte hitta en riktig vampyr till filmen, det kan man ju förstå! Nu ska jag läsa mera. Hej

3 kommentarer:

Sandra sa...

OOOOOOhhhhh! Hade ingen aning. Vilken tur att jag inte hunnit se filmerna!

Linn sa...

neeeh. tror dock första filmen är första boken, andra filmen är andra boke. och den filmen kommer typ i oktober eller nått. tror jag KUL

Sandra sa...

Jag vill ha andra boken nuuuu! ;)