fredag 26 juni 2009

Shoppa

Nu har jag varit på a6 och shoppat lite. Tittade först runt lite och märkte att det var rea i alla affärer, vilket alltid är roligare. På din sko finns det ett par skor som jag spanat på länge och provat några gånger. Jag visste från första gången jag provade dem att de var förstora. Men nu tänkte jag, är de ritkigt billiga så köper jag dom ändå. Men icke.. kostade ändå 3oo, vilket kanske är rätt billigt. Men inte tillräckling när det är två fingrar förstora. Hur som helst så köpte jag en bikini på H&M. Dock bara överdelen men kör på svart underdel bara. Funkar till allt. Hittade även ett linne där på H&M, utan brottarrygg-kanon. Även ett par öronhängen för 10 kronor och ett armband för 20 kronor. Perfekt. Tänkt på att köpa armband ett tag nu för jag saknar det i min grund av smycken. Så nu har jag startat samlingen med ett armband! Kanon

Inga kommentarer: