fredag 5 juni 2009

Hemmakväll

Stannade hemma ikväll och tittade på benchwarmers. Kul film minst sagt. Åt även lite choklad. Imon ska jag upp och jobba på scandic. Rätt surt, då både amanda och elin inte kan jobba. Mina kompisar liksom, kan inte. Det suger extra mycket att jobba då. Även om det inte suger så mycket så suger det att tänka på att man ska gå dit imon. Jaja. Bara leva och vara glad att man har ett jobb. Ringde även min upptagna pojkvän nyss. Som var upptagen med att spela data. Som har spelat data säkert hela dagen. Trött på hans förbannade data. Jag "accepterar hans hobby" som han säger men hatar den endå. Imon ska han klart se fotboll med så då får man inte träffa han heller. Säkert ska han spela data också. Kul för han. Bättre anledning än att spela data i alla fall (egentligen är jag inte så sur på Christopher, är mest bara trött och arg på allt). Själv får jag väl träffa elin imon kanske och också titta på fotboll. Det är trevligt det med. Nu är jag trött och sur och ska se på färjan. Hadet

Inga kommentarer: