måndag 8 juni 2009

Shopping med Elin

Idag har lilla jag haft mina sista rikita lektioner i skolan. För alltid. Var inget speciellt alls direkt. På religionen fick jag veta att jag fick mvg, GÖTT. Ananrs tittade vi färigt på filmen Mulan. Väldigt bra disneyfilm faktiskt. Hade bara sett den en gång tidigare så det var kul. Svenska lektionen bestod av ordpyssel och såntdär. Sen sjöng vi studensången och sen gick vi hem. Jag tömde mitt skåp på alla saker och tog med mig låset hem. Ska ju inte använda det skåpet nått mer alls.

Denna eftermiddagen förljde elin med mig hem. Vi skulle åka och titta på studenttröja och också köpa lite grejen till champangefrukosten. Det gjorde vi. Servetter på ikea, muggar, tallrikar och bestick på rusta och champangeglas på Ö&B. På Ö&B hittade jag även en fin korv till myran. Den är i plast och piper. Hon älskar den och den piper rätt konstant nu. Skönt att hon uppskattade presenten. Nalle puh berättade även att jag hade backat på grannens staket så det böjdes när ajg backade ut bilen. Inte van vid storleken, whoppppssss! Så kan det gå. Nu skaa jag se på tv med elin och chilla. Har tid med det. Hej

Inga kommentarer: