lördag 20 juni 2009

Älskade Myran

Min lilla Myran är världens sötaste. Ibland när jag kommer in i mitt rum så ligger hon på en kudde på golvet och sover lite. Ibland kommer hon in och tittar på mig, och ibland vill hon mysa i sängen, helst hos Christopher när han är här. Nyss kom hon in i mitt rum med sin kära tennisboll. Den har hon en bra relation till. Hon gillar den verkligen, men hon kan klara sig utan den utan att det slår slint i skallen. Den går heller inte att tugga sönder med så man behöver inte vara rädd att hon ska få ont i magen när hon biter på den. Hon är bara en lekfull Tax ihop med den.
Myran vill också helst vara med överallt. Idag till exempel skulle jag öva på slalom med Loppan igen. Kunde inte med att stänga inne Myran så hon fick följa med ut. Det gick ju inte så bra. hon ville också vara med och köra slalom. Fast Myran, hon kan ju redan. Så blev hon arg när Loppan kom och trampade på henne när dom försökte springa i slalomet samtidigt. Allt för att få en godisbit. Ja mina hundar, dom är ju för söta.

Inga kommentarer: