onsdag 10 juni 2009

Sista ridlektionen

Nu har jag klätt på mig nytvättade ridkläder och packat min väska med "partygrejer". Detta blir min sista ridlektion i min grupp. Den startade hösten 97 och då började jag i den, som sjuåring. Det var rätt längesen. Sedan dess har jag ridit i gruppen och sett folk komma och gå. Det är ingen mer än mig som har ridit så länge i min grupp. Den som ridit längst i gruppen, som rider i den nu, har säkert bara ridit 1 eller 2 år. Lite skilnnad om man ser till mina 12. Jaja. Ridläraren ska få present och jag ska skynda mig som bara den därifrån. Jag slutar rida sådär vid halv nio och innan nio ska jag vara på bongo. Det innebär att byta om i stallet och fara direkt till bongo utan att duscha. Det blir nog kul det ja. Gött att man har killar som kan köra hem en sen under natten. Blir kanon. Hejsvejs

Inga kommentarer: