fredag 19 juni 2009

Sommarklänning

Kom precis på något som fick midsommar att kännas lite roligare. Har aldrig direkt gjort något roligt på midsommar och har inte särskilt höga förväntningar på detta året heller. Men jag kom i alla fall på att det är ett yppeligt tillfälle att klä sig i en söt, överfin klänning som man aldrig får tillfälle att anväda annars! Kanon, nu ska jag leka med mitt pet lite och sen ta en dusch. Därefter blir det att prova mina klänningar och se vilken som ser mest somrig ut. Kom på detta för att Pernilla gick förbi mitt rum med en vit, somrig klännig. vitt är för studenten för mig just nu, så får bli något annat för mig.. Får se vad det kan bli. Den lila kanske? hm!

Var ute i trädgården nyss med och körde lite slalom igen. Varje dag som gäller nu. Idag var Loppan pepp och var superduktig. Åtta pinnar körde hon utan större problem. Dock blir hon rätt slut ganska fort och lägger sig ner och vilar. Får börja springa med henne nu med, så hon får bättre kondition. Kan jag med behöva. Vilken win-win situation det blir! Jag och Loppan ftw. haha.

Inga kommentarer: