söndag 14 juni 2009

Kolmården

Nah, hotell var mycket billigare än jag trodde men kom ändå fram till att det är onödiga pengar. Man kan lika väl ta bilen hem sent på kvällen. Åka tidigt med matsäck för hela dagen. En stabil middag kan man väl unna sig på plats dock. Ja, sen går man på kolmården hela dagen och njuter av alla underbart fina djur. Delfinerna ser jag fram emot mest! Och lejon.. och tigrar. Och de andra djuren med. I alla fall, sen stängde det vid 17 tiden tror jag så då får man ju lämna parken. MEN då måste man inte åka hem. Man kan ju hitta på något annat. Man kan äta en glass eller titta på andra sevärdheter. Något måste det ju finnas. Eller så kan man ta bilen och åka hemmåt fast stanna på olika platser på vägen som ser kul ut. Njuta av varandras sällskap och att man inte behöver plugga tillexempel matte. Amen gud, kolmården. Det blir bäst!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Kom och hälsa på mig!

Linn sa...

amen det är ju på vägen! hah

Elin sa...

Haha. Är det du och Christopher som ska åka?:)

Linn sa...

Vad jag hoppas på nu iallafall. Om någon mer känner att att joina, så inget mig emot! vi får se vad som sker. hoho